Veelgestelde vragen

 

BEZORGEN & AFHALEN

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Bestelling zonder gekoelde/bevroren producten: Binnen 7 dagen, en na ontvangst van uw betaling, wordt uw zending verzonden
  • Bestelling met gekoelde/bevroren producten: Binnen 7 dagen, en na ontvangst van uw betaling, wordt uw zending bezorgd. U krijgt de avond voorafgaand aan de dag van aflevering bericht hoe laat de koerier verwacht mag worden (tijdsblok van maximaal 2 uur).
    • Voor België geldt dat de gekoelde bezorging binnen 14 dagen na ontvangst betaling plaats heeft

 

Kan ik de bestelling ook op mijn werk/vakantieadres laten bezorgen?

  • Ja dat kan mits het een geldig adres in hetzelfde land heeft waar pakketten mogen worden afgeleverd. U kunt in uw eigen klantenaccount meerdere adressen aanmaken

 

Kan ik de bestelling ook op postbus adres laten bezorgen?

  • Dit is alleen mogelijk voor niet gekoelde producten

 

Kan de bestelling op een door mij aangewezen plek worden neergezet als ik niet thuis ben?

  • Ja dat kan als u heeft gekozen voor levering via onze eigen koerier en de gewenste plek vrij toegankelijk is. Echter dit is voor uw risico (zoals diefstal, inwerking van weersinvloeden)

 

Ik wil mijn bestelling afhalen in Spijkenisse, wanneer kan ik terecht?

  • Afhalen is alleen op afspraak, na ontvangst van de betaling nemen wij contact met u op om een afspraak te maken

 

Waarom bieden jullie geen gratis bezorging aan vanaf een bepaald bedrag?

  • Wij verstoppen de bezorgkosten niet in de productprijs, dit vinden wij eerlijker

 

Waarom is de prijs voor levering via jullie koerier zo hoog?

  • Uw bestelling wordt onder de juiste omstandigheden vervoerd (gekoeld/bevroren) en dit regelen wij zelf. De kosten zijn gebaseerd op de kosten die wij hiervoor moeten maken (brandstof, autokosten, koelmaterialen)

 

BETALEN

 

Ik wil via iDeal/Mistercash betalen, maar ik kwam op een pagina terecht die vertelt dat mijn winkelwagen leeg is, wat moet ik doen?

  • Onze beveiliging staat erg hoog, een pop-up blocker of virusscanner kan de oorzaak zijn dat de iDeal/Mistercash module wordt overgeslagen. In dat geval kunt u de bestelling betalen via een normale bankoverschrijving, de gegevens staan op de factuur die u bij de bestelbevestiging ontvangt per email. Stuur altijd een bericht dat u per bankoverschrijving alsnog de factuur betaalt.
  • Als u zelf de betaling heeft afgebroken wordt de bestelling automatisch geannuleerd en zult u opnieuw een bestelling moeten plaatsen.

Mijn winkelwagen gaf aan gratis verzenden en nu moet ik toch bezorgkosten betalen, hoe kan dit?

  • Tijdens het bestelproces kan het voorkomen dat de afleveroptie "afhalen in Spijkenisse" geselecteerd staat. Deze verzendoptie is inderdaad gratis. Voor alle andere verzendopties brengen wij een redelijke vergoeding in rekening. Tijdens het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om de afleveroptie aan te passen en krijgt u de juiste prijs te zien.

 

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan ik contant betalen aan de deur?

  • Nee, uit veiligheidsoverwegingen is dat niet mogelijk

.

HOUDBAARHEID

.

Tot wanneer zijn de producten houdbaar?

  • Bij gekoelde producten staat de minimale houdbaarheid vermeld, voor overige producten geldt dat deze op het moment van plaatsen van de bestelling minimaal 28 dagen houdbaar zijn (tenzij anders aangegeven).